2015. június 30., kedd

12. rész ~ Buli

Sziasztok! Egy elég hosszú kihagyás után meghoztam a következő részt. Nem lett a legjobb, de remélem olvasható valamennyire. xoxo: Jade 


A ma este magyon jól sikerült, imádtam. Kicsit megnyugodtam, hogy jól fogadtak, sokkal rosszabra számítottam. A koncert után a fiúk el akartak menni bulizni, szóval elindultunk haza átöltözni. A szekrény előtt ácsorogtam és gondolkodtam, hogy mit vegyek fel, míg végül egy fekete farmer és egy egyszerű kék top mellett döntöttem. Már éppen kezdtem volna öltözni, mikor Ana rontott be a szobába. Ő már teljes készenlétben volt.
- Szeritned ez jó lesz? - fordult körbe előttem.
- Hű, eszméletlenül festesz! - mondtam őszintén, elvégre most sem hazudtolta meg magát, remekül nézett ki a szerelésében.
- Köszi - vigyorgott. - Ugye nem mondod, hogy ebben akarsz jönni? - mutatott az ágyon heverő ruhákra.
- De, miért?
- Jaj, Becca! Egy amerikai bárba készülsz, nem a templomba! - forgatta meg szemeit, majd a szekrényemkhez lépett.
- Mit csinálsz?
- Kiválasztom miben fogsz jönni. Á, meg is van! - mutatott egy fekete darabot.
- Viccelsz? Ez a ruha piszkosul rövid! - hüledeztem.
- Az a lényeg - kacsintott. - Na, vedd fel, utána meg kisminkellek és megcsinálom a hajad.
Sóhajtva vettem fel a fekete ruhát az ágyról, majd magamra vettem. Előkészítettem az egyik táskámat, meg a magassarkút és egy fülbevalót is. Barátnőm visszajött, majd leültetett az ágyra és "kezelésbe vett". A hajamat egyszerű kontybakötötte, majd kifestette a szememet, végül a számra is kent egy kis vörös rúzst.
- Eszméletlenül nézel ki! - fordított a tükör felé.
- Ez én vagyok? - bámultam a tükörképem. A szettem elég merészre sikeredett.
- Látod, tudsz te ilyen is lenni - kacsintott.
- Aha - motyogtam, majd kimentünk a szobából.
- Azta, valakik nagyon kicsípték magukat - jött mellénk nevetve Leigh.
- Látod, Ana, nekünk is így kéne kinéznünk - mutattam végig a lányokon, akik inkább az egyszerűségre törekedtek szettjeikkel. 
- Szerintem ők is vehetnének fel dögösebb ruhát. Leigh-Anne, te vagy az egyetlen, aki alkalomhoz illően öltözött, meg talán Perrie. Jade, Jess, farmerban? Össze lehetne titeket kötni Beccával! - nevetett.
- Nem akartam nagyon kiöltözni - mondta Jade.
- Na, majd én keresek nektek ruhát - kacsintott Ana már megint.
- Ana, szemrángásod van? Állandóan kacsintgatsz! - kérdeztem nevetve.
- Shh, most gondolkodom milyen szett illene a lányokhoz.
- Én nem öltözök át! - tiltakozott Leigh.
- De-de, mindenki átöltözik - mondta és már el is tűnt a szobájában.
- Kétségtelenül megőrült.
Pár perccel később Anastasia szinte kirontott a szobából, majd beinvitálta Jade-et, utána Jesy-t, majd Pezz-t és Leigh-t is. Leültem az ágyra és vártam, hogy végezzenek. Fél órával később mind az öten kijöttek a szobából. Végignéztem a lányok új ruháján és leesett az állam.
- Wow, jó munkát végeztél - dícsértem meg barátnőmet.
- Tudom - fényezte magát. - Most már indulhatunk - karolt bele Jesy-be és Perrie-be és elindult le. Én is hasonlóképp tettem Jade-del és Leigh-Anne-nel. A fiúk már türelmetlenül vártak minket a hallban, ők persze nem öltöztek ki maradtak az egyszerű, fekete farmernél és pólónál. Mikor megláttak minket, azt hiszem elfelejtettek levegőt venni.
- Azta - Michael csak ennyit tudott kinyögni.
- Csukd be a szádat, Clifford. Még belerepül a légy - kuncogott barátnőm, majd adott neki egy csókot.
- Gyönyörű vagy - lépett oda Jade-hez Ashton.
- Köszönöm - pirult el. Jaj, de édesek!
Miután a fiúk kellőképpen kicsodálkozták magukat a szerelésünkön elindultunk a bárba. Odaérve már kígyózó sorban álltak az emberek, mi meg egy egyszerű mozdulattal kikerültük őket. Kaptunk pár áldást, az biztos. Mi olyan VIP vendégeknek számítunk, szóval nem kell sorbaállnunk. Beérve megcsapott a tömény alkoholszag. Elég visszataszító, de megpróbálok nem rágondolni és élvezni az estét.
- Mi kértek? - fordult felénk Calum.
- Mi a szokásosat - válaszolt Luke.
- Lányok? - fodult felénk.
- Hozz nekünk valami koktélt - mondta Jesy, majd Cal elment az italokért.
Leültünk a boxba, és vártuk az italokat. Pár perc múlva Calum jött felénk egy tálcával a kezében. A fiúk elé odarakott egy-egy pohár sört, elénk meg koktélt.
- Nos, igyunk a turnéra - emelte fel a poharát Michael.
- A turnéra - mondtuk kórusban, majd koccintottunk.
Hangosan beszélgettük, és nevettünk, kétségtelenül mi voltunk a leghangosabb társaság. Miután elfogyasztottuk az italainkat, kértük a következőt, ami vodka-narancs volt, majd ezt követte a whiskey-kóla. A negyedik féle ital uán már eléggé felszabadultak lettünk, elindultunk táncolni. Kicsit bizonytalanul álltam fel a helyemről és indultam meg a parkett felé. Ana Michaellel táncolt, Jade Ashtonnal, Jesy Calummal, Leigh-Anne és Perrie pedig nem jöttek. Így maradtam egyedül. Elkezdtem ritmusra mozogni, majd hirtelen két kezet éreztem a derekamon. Hátrapillantottam, Luke állt mögöttem. Hirtelen nem érdekelt, hogy mit és miért csinál, belementem a játékába és táncolni kezdtem vele.
- Ugye tudod, hogy nagyon szexi vagy ebben a ruhában? - duruzsolta a fülembe, amitől kirázott a hideg.
- Igen? - táncoltam továbbra is.
- El se tudod képzelni mennyire - apró puszikkal hintette be a nyakamat.
- Luke, mit csinálsz? - fordultam vele szembe.
- Szerinted? - közelebb hajolt, és megcsókolt.
- Luke, részeg vagy - toltam el magamtól.
- De a látásom még jó - kacsintott, majd elment. Hitetlenkedve felnevettem, majd tovább táncoltam.
- Szépségem, meghívhatlak egy italra? - jött oda hozzám egy idegen. Egy elég helyes idegen.
- Kedves ajánlat, de sajnos nemet kell mondanom. Már így is túl sokat ittam - biccentettem oldalra a fejemet.
- Szerintem, ha túl sokat ittál volna, akkor most nem mondtál volna nemet - nevetett fel.
- Úgy gondolod? Hát jó, akkot szívesen megiszom veled egy italt - mosolyogtam rá.
- Ülj le az egyik boxba, majd én odaviszem - és ezzel el is tűnt.
Követtem az utasítását és leültem az egyik üres boxba. Tekintetemmel a többieket kerestem, és meg is találtam őket, mindannyian nagyon jól mulattak, egyedül egy valakit nem láttam, Luke-ot. A kedves idegen elém tette a színes koktélt és a másikat pedig maga elé tette le. Belekortyoltam az italba és hümmögve fejeztem ki tetszésemet. Miután elfogyasztottam italomat, újra a táncparkett felé vettem az irányt, újdonsült ismerősömmel, akit - mint időközben kiderült - Greg-nek hívnak. Mintha csak tudták volna, hogy éppen most lépek a parkettre, megszólalt a kedvenc számom. Felszabadultan táncolni kezdtem, szemben velem pedig Greg tette ugyanezt. A szám végére már kicsit kifáradtam, a sok alkoholtól pedig szédülni kezdtem és hányingerem lett. Szédelegve próbáltam magamnak keresni egy széket, de a lábam pillanatok alatt összecsuklott, és, ha valaki nem kap el a földön landolok. Greg felvett menyasszonyi pózban és elkezdtett kifelé vinni.
- Hé, hová viszed? - jött oda Luke.
- Nem a te dolgod - zárta rövidre és újra elindult.
- Csak, hogy tudd, ő a barátnőm - mondta.
- Ha az lenne, akkor nem velem lett volna, majdnem egész éjjel. Ennél jobbat mondj, öcsi.
- Tedd le a lányt! - szólította fel.
- Ahogy akarod - mondta és ráállított a padlóra. - Ő az enyém.
- Ő nem egy tárgy, hogy a tulajdonodba vedd seggfej - fogta meg a kezem Luke.
A következő pillanatban Greg ökle elindult felé, és el is találta az orrát. Luke a földre esett az ütéstől, ő pedig nevetve figyelte. Azonnal felkelt behúzott egyet Greg-nek, és kitört a verekedés. Mindenki ütött mindenkit, jöttek a biztonságiak és egyszercsak minden elsötétült.

1 megjegyzés: