2015. június 9., kedd

11. rész ~ Koncert



- Mehetünk? - állt meg a szobaajtóban Anastasia.
- Igen - fordultam felé.
Felkaptam a sporttáskámat és elindultam a lift felé, barátnőmmel az oldalamon. Most indulunk az arénába, ahol ma este koncertezni fogunk. Őrület! A fiúk és a lányok már egy órája elmentek. Kimentünk a szálloda elé, ahol már várt ránk a busz. A turné nagy részét ebben fogjuk tölteni. Ahogy közeledtünk a helyszín felé egyre jobban eluralkodott rajtam a pánik. Ana próbált lenyugtatni több-kevesebb sikerrel. Odaérve az arénába rögtön szembetaláltam magam a lányokkal, akik a színpadon gyakorolták az esti produkciót. A színpad szélén ott álltak a fiúk és a Little Mix menedzsere, Sam is. Ledobtam a táskámat az öltözőbe és én is kimentem megnézni a lányokat. Eszméletlenül jó hangjuk van és még táncolni is tudnak. Az utolsó szám végén megtapsoltam őket, majd sorra megöleltem mindenkit.
- Csodálatosak voltatok! - ugrándoztam, mint egy rajongó.
- Köszi - öleltek meg mindannyian egyszerre.
- Rea, öltözz át, utána te is elgyakorlod a számokat, majd a sminkesek és a fodrász vár - szólt rám Bailey.
Eleget téve kérésének elindultam az öltözőbe. Felvettem a ruháimat, amit a stylist készített elő. Egy egyszerű fehér topból és fekete szoknyából állt, hozzá egy fekete magassarkú és néhány kiegészítő. Felmentem a színpadra és nekiláttam elénekelni a dalokat. Oldalt ott álltak a fiúk, Ana, Bailey, valamint Jade és Leigh, később csatlakozott Perrie és Jesy is. Tekintetem többször találkozott Luke-éval, de arcáról semmit nem tudtam leolvasni. Mikor befejeztem a gyakorlást kissé kifáradva vonultam le a színpadról. A lányok tapsikolva futottak oda hozzám és öleltek át.
- Ügyes voltál - jöttek oda a fiúk.
- Persze, mert még nem volt közönség - nevettem fel.
- Este is remek leszel - mosolygott Mikey.
- Remélem - mondtam és otthagytam őket, mert már vártak a sminkesek.
Mivel nem szerettem volna túlzásokba esni, ezért csak szememet csinálták kicsit "extrémebbre" a megszokottnál, számra halványrózsazsín rúzst kentek, majd átadtak a fodrásznak. Először megmosta a hajamat, majd megszárította. Rendezetlenül összefonta oldalra, néhány tincset szabadon hagyva. Oldalra tűzött néhány csattot és a tükör felé fordított. Belenézve elégedett voltam a látvánnyal. Most már teljes szettemben álltam a többiek elé. A legtöbben megdícsérték kinézetem, Mike - szokásához híven - pedig azt mondta béna. Nem lepődtem meg túlzottan, így egy "Rohadj meg, Gordon"-nal letudtam. Délután öt óra fele megérkeztek a rajongók. A koncert csak nyolckor kezdődik, de ha valaki jó helyeb szeretne lenni, mindenkinél előbb kell érkeznie. A fiúk a már jelen lévő rajongókkal beszélgettek egy kicsit, majd kihívtak minket is.
- Rea, tetszik Las Vegas? - kérdezte az egyik lány.
- Gyönyörű város, főleg éjjel, mikor minden ki van világítva, egyszerűen káprázatos - válaszoltam.
- Ha egy napra valaki másnak a bőrébe bújhatnátok a jelenlévők közül, ki lenne az? - kérdezte egy másik.
- Ó, én Leigh-Anne! - lóbálta a kezét Jade a levegőben.
- Senkiébe, én tökéletes vagyok magamként - kacsintott Calum.
- Én Bess - mondta Luke - Szeretnék egyszer ilyen szép lenni - tette hozzá, mire a rajongók hangos visítozásba kezdtek.
-  Nos, köszönjük a kérdéseket, találkozunk a koncerten - mosolygott a közönségre Ash, majd levonultunk a színpadról.
- Ne hívj így! - fordultam Luke felé.
- Miért?
- Mert idegesítő és nem ez a becenevem. Ez nem is a Rebecca becézése.
- Már hogy ne lenne az? - förmedt rám.
- A Bess az Elizabeth becézése - világosítottam fel.
- Nem tök mindegy?
- Nem!
- Másba miért nem tudsz belekötni?
- Mert csak te idegesítesz - vigyorogtam rá, mire a falhoz szorított.
- Vigyázz, mielőtt olyat teszek, amit megbánnék - suttogta és továbbra is a csuklómnál fogva tartott.
- Ez fáj - nyöszörögtem.
- Legalább tudod milyen érzés - motyogta, majd elengedett.
 - Minden rendben? - jött oda Jade.
- Persze - erőltettem egy mosolyt az arcomra.
- Nekem elmondhatod - simította meg a karom.
- Minden oké.
- Little Mix 5 perc a kezdésig! - szólt az egyik dolgozó.
- Úristen, de izgulok! - ugrált mellénk Leigh.
- Felesleges, úgyis lehidalnak tőletek - nevettem.
- Csoportölelés! - kiáltotta Jesy és megölelt minket.
- 2 perc!
- Na menjetek - tereltem őket a színpad felé.
A két perc leteltével a lányok felrohantak a színpadra. Elmondták a szokásos üdvözlőszöveget, majd belekezdtek. Először Salute című dalukat adták elő, és táncoltak is. Utána jött a Move, a DNA, a Little Me, a Word up, végül a Wings. Sokkal jobbak voltak, mint a próbán, egyszerűen fantasztikusak. Lejöttek a színpadról, én meg egyre jobban kezdtem pánikolni. Barátnőm lépett mellém, majd megölelt és pár biztató szót is mondott. Ugyanezt eljátszottam a többi lánnyal. Odamentem Michael-hez és őt is megöleltem. Hasonlóan a barátnőmhöz ő is próbált lenyugtatni és bíztatni egyszerre. Hatalmas volt a nyomás, mindenhol emberek és beszűrődött a rajongók kiabálása is. A hölgy szólt, hogy öt perc van hátra, mire szédülni kezdtem.
- Jól vagy? - kérdezte Ashton.
- Nem. Nem tudom megcsinálni. Nem, nem! - kezdtem el kiabálni. Teljesen pánikba estem, fel-alá járkáltam s kapkodtam a levegőt.
- Hé, Becky! - fogott le Michael. - Meg tudod csinálni, képes vagy rá, oké?
- Nem fog menni - ráztam a fejem.
- Bess, figyelj! Felmész a színpadra, előadod a dalokat és remek leszel! Világos? - lépett elém Luke.
- Jó.. Felmegyek - suttogtam. - És ha elrontom? - fordultam vissza.
- Nem fogod! - lökött egyet rajtam, mire majdnem orraestem a lépcsőben.
Óvatosan szedtem a lépcsőfokokat, és elindultam egyenesen a színpad közepére. Több száz ember tekintete szegeződött rám, amitől kicsit zavarba jöttem, pedig nem most először állok színpadon.
- Sziasztok srácok! - kiabáltam a mikrofonba, mire felsikítottak. - Nagyon örülök, hogy itt lehetek és rettenetesen izgulok - nevettem. - Szóval, kezdhetjük?
- Igen! - kiáltották.
Belekezdtem a legelső dalba, ami a Stop volt. Rengeteg dolog cikázott a fejemben a dal, a közönség, a kamerák, a fények. Próbáltam nyugtatni magam és csak a dalra koncentrálni. Sikerült is, ezután már teljesen átadtam magam a daloknak nem érdekelt mit gondolnak, jól éreztem magam. Az utolsó szám előtt egy kis szünetet tartottam.
- Az utolsó dalként egy feldolgozást hoztam nektek. Gondolom sokan ismeritek, hiszen elég népszerű dal. Ez a Love Me Like You Do Ellie Goulding-tól. - elkezdtem az utolsó dalt is. A közönségből sokan velem együtt énekeltek.
- So love me like you do, lo-lo-love me like you do, Love me like you do, lo-lo-love me like you do. Touch me like you do, to-to-touch me like you do. What are you waiting for? - ekkor Luke-ra néztem, magam se tudom miért. Összefont karokkal állt és engem nézett. Féloldalas mosolyra húzta a száját és elment. Folytattam a dalt, mit sem törődve az előbbi jelenettel. Befejeztem a dalt, a közönség pedig hangos kiabálásba és tapsolásba tört ki. Megköszöntem a koncertet és vigyorogva lementem a színpadról. Mikey karjai közé vetettem magam, ő meg megpörgetett a levegőbe.
- Nagyszerű voltál, Becky! - húzott magához egy ölelésre.
- Úristen, ez király volt! Azt hittem kidobom a taccsot - nevettem fel.
- Becky! - sipították a lányok és rám vetették magukat. Pontosabban ránk.
- Au! - kiáltott fel Michael. - Nehezek vagytok ám.
- Vagy csak te vagy gyenge - öltötte rá ki a nyelvét Perrie.
- Hé, nem is tudtam, hogy énekled a Love Me Like You Do-t, hogy-hogy nem énekelted a próbán? - kérdezte Leigh.
- Nem tudom, eredetileg nem ez lett volna.
- Mindegy, mert nagyon jó voltál! - kiáltott fel.
- Lassan ti jöttök - fordultam Ashton felé, mikor felkeltem a földről. 
- Aha - bólintott. 
- Izgulsz?
- Nem szoktam - mosolygott.
- Valaki! Elszakadt a pólóm! - kiabált Calum.
- Mit csináltál? - nevettem el magam, mikor megláttam.
- Nem vicces, majdnem felnyársalt a kerítés! - kérte ki magának.
- Mit kerestél a kerítésnél?
- Cigiztem. 
- Vess magadra.
- Segíts kérlek - nézett rám boci szemekkel.
- Hol szakadt el? - sóhajtottam.
- Itt - mutatott a vállára.
- Remek, akkor - ragadtam meg a pólójának az ujját és egy egyzserű mozdulattal letéptem, majd a másikat - így tökéletes lesz.
- Hű, tényleg - nézte meg Cal. - Köszi, Becca. 
- Fiúk, két perc! - szólt a nő.
- Sok sikert - öleltem meg Ashtont, majd Mikey-t is. 
Luke jelent meg mögöttem, miközben a dalt dúdolta. Mikor elment mellettem egy pillanatra megállt és felém fordult. 
- What are you waiting for? - nézett a szemembe, majd felment a színpadra.

1 megjegyzés: